خرید بند عینک مردانه و زنانه
نوشته شده توسط : melika

انواع بند بر اساس استایل

  • ورزشی

کسانی که هنگام ورزش کردن نیاز به عینک طبی دارند؛ بند آن برایشان بسیار مناسب است. این بند‌های متصل به ایمنی عینک هنگام دویدن یا بازی با توپ به شما کمک می کنند.

  • فانتزی

این مدل‌ها بیشتر جنبه تزئینی دارند و از سنگ‌های خاص در آن‌ها استفاده شده به عنوان مثال میتوانید هنگام عکس گرفتن آن ها را با لباس‌های خود ست نمایید تا رنگ و جلوه خاصی به استایل خودتون ببخشید.

  • اسپرت

بیشتر مدل‌هایی که در این دسته قرار می‌گیرند با همه نوع سبکی ست می‌شوند و جنس‌هایی مانند سیلکونی، مهره‌ای، چرمی، سنگی، بافتنی، سنتی و… دارند.

جدیدترین مدل های بند عینک کدام اند؟

بجز انواع بند عینک، هرساله مدل های مختلفی از بند عینک وارد بازار میشوند که ما در اینجا جدیدترین آنها را ذکر خواهیم کرد.

  • بندعینک های چوبی:این نوع از بند عینک ها دارای فریم چوبی هستند که بر روی عینک قرار میگیرد و ظاهر چوبی به آن می دهد.
  • بند عینک های سنگی: این نوع از بند عینک ها با سنگ های زینتی کار شده اند که با توجه به جنس سنگ های بکار رفته میتواند قیمت های متفاوتی داشته باشند.
  • بند عینک های سوزن دوزی شده: این نوع از بند عینک ها معمولا کار دست هستند و اغلب خانم ها از آن استفاده میکنند. 
  • بند عینک های سیلیکونی: حتما این نوع از بند عینک ها را بر روی عینک کوه نوردان و دوچرخه سواران دیده اید. این دسته از بند عینک ها معولا بدرد ورزشکاران میخورد. 
  • بند عینک های بافتنی : این دسته از بند عینک ها که با گره های مختلف وجود داشته که معمولا هم کار دست هستند، دارای انواع پر گره و کم گره هستند که هرکدام جلوه و زیبایی خاص خود را دارند.
  • بند عینک های مهره ای: این دسته از بند عینک ها همانطور که از اسمش پیداست دارای مهره هایی بر بند هستند که جنس این مهره میتواند از چوبی گرفته تا سنگی و پلاستیکی متفاوت باشد
  • بند عینک های چرمی : بند عینک های چرمی همیشه جزو شکیل ترین بند عینک ها هستند که همانطور که از اسمش مشخص است جنس بکار رفته در آنها چرم طبیعی یا مصنوعی است ولی انواع آن بسیار متفاوت است که از مدل های ساده مانند بند چرمی گردنبند ها گرفته تا مدل های گره ای و پهن نیز دارند.

بند عینک برای چه کسانی مناسب است؟

این محصول برای کسانی که حواس پرت هستند و عینکشان را در جاهای مختلف مثل آرایشگاه، میز رستوران، محل‌ کار و غیره جا می‌گذارند بسیار مناسب است؛ همچنین برای کودکان، دانش آموزان و سالمندان یک امر ضروری می‌باشد به دلیل اینکه احتمال افتادن عینک از صورت این افراد بیشتر است. به هرحال استفاده از بند عینک برای افراد عینکی یک امر ضروری می‌باشد.حتما تا به حال این اتفاق برایتان افتاده که عینکتان از دستتان ویا از روی سرتان پرت شده و یک خش بزرگ روی شیشه آن به وجود آمده است؛ استفاده از این محصول امنیت عینک شما را افزایش می‌دهد. در اینجا باید اضافه کنم که قرار دادن عینک روی سر باعث فشار برروی عینک شما می‌شود و یک حالت دفرمه‌ای می‌گیرد پس بهتر است از هر چیزی به صورت اصولی استفاده بشود، عینک و بند عینک مکمل یکدیگر هستند و استفاده همزمان از جفت آن‌ها ضروری است.

نحوه ی بستن بند عینک 

اتصال بند عینک به دسته ی عینک معمولا کار راحتی است و نیازی به تخصص خاصی برای این کار وجود ندارد، بنابراین افراد میتوانند با خیال راحت به خرید اینترنتی بپردازند زیرا مشکلی از بابت نصب نخواهند داشت . ما در زیر به دو دسته از شیوه های اتصال بند عینک میپردازیم.

1-حلقه ی پلاستیکی

در این روش بند عینک ها دارای حلقه های پلاستیکی دارای خاصیت کشسانی بالا هستند که به دور دسته ی عینک فرو رفته و بند را به دست وصل میکند که نوع معمول اتصال بند به دسته ی عینک این نوع از دسته ها هستند.

2- کیسه ای

نوع دیگر از اتصال بند عینک به دسته ی عینک ها، بند عینک هایی هستند که انتهای آنها کیسه ی کشی دارد که دور دسته ی عینک متصل شده و آنرا نگه میدارد که البته این نوع از اتصالات کمتر در مدل های امروزی دیده میشود.

بازه قیمت انواع بند عینک  

قیمت این محصول بسته به عواملی چون جنس، مهره یا سنگی که در آن استفاده شده نوسان دارد. به عنوان مثال در بعضی از بند‌های عینک از سنگ‌های خاص و گران قیمتی استفاده می‌شود که همین باعث بالا رفتن قیمت این اکسسوری می‌شود. در مقابل بندهای عینک ساده از قیمت بسیار به‌ صرفه‌تری برخوردارند و خیلی‌ها ترحیح می‌دهند از این مدل استفاده نمایند.

ادامه مطلب: https://shivacover.com/glasses-strap/

 




:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: